Wróć do strony głównej sklepu

Sklep internetowy ATI

Zakupy w ATI

PRZED ZAKUPEM

Mamy nadzieję, że zakupy u nas sprawiają Ci przyjemność. Jeśli potrzebujesz informacji - zadzwoń pod numer 227014142 lub 502091776 porozmawiaj z naszymi pracownikami.

 

DLACZEGO ZAKUPY W ATI

Doświadczenie

W ofercie firmy Ati są naturalne kadzidła które nie zawierają chemicznych rozpuszczalników i syntetycznych perfum. W ofercie są również inne naturalne produkty. Ponieważ sprzedażą kadzideł zajmujemy się już od 1989 roku dlatego naszym dużym atutem jest doświadczenie. Oprócz sklepu internetowego prowadzimy również sprzedaż hurtową.

Napisz do nas i uzyskaj potrzebne informacje dotyczące zakupów hurtowych: ati@ati108.pl

Szeroka oferta naszej firmy

W naszym sklepie internetowym i w ofercie hurtowej znajdziesz naturalne kadzidła najlepszych firm indyjskich. Wszystkie produkty mają stosowne dokumenty potwierdzające skład i jakość produktów.

To co robimy jest naszą pasją

Ta praca to nasza pasja i wykonujemy ją z pełnym zaangażowaniem. Zawsze chętnie pomożemy w doborze odpowiedniego produktu, odpowiemy na wszelkie pytania i wyjaśnimy nawet najmniejsze wątpliwości.

 

CZY MOJE DANE SĄ BEZPIECZNE W ATI

ATI nie udostępnia danych innym firmom. Firma kurierska i poczta otrzymuje od nas jedynie informacje osobowe niezbędne do prawidłowego i sprawnego wykonania usługi.

Adresy kont mailowych wykorzystywane są jedynie do komunikacji między Tobą a firmą Ati.

 

KOSZT DOSTAWY

Koszt przesyłki obejmuje transport zamówionego produktu kurierem lub pocztą w dowolne miejsce na terenie całego kraju. Koszt transportu nie jest uzależniony od odległości między miejscem dostawy a naszym magazynem.

Przesyłki krajowe - cennik Poczty Polskiej

Link do cennika przesyłek krajowych

Gabaryt A: Max: 60 cm długości, 50 cm Szerokości, 30 cm Wysokości
Gabaryt B: Max 150 cm długości

Cennik firmy Opek

W kwestiach przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt e-mailowy: ati@ati108.pl

Przesyłki zagraniczne - cennik Poczty Polskiej

Link do cennika przesyłek zagranicznych

 

KTO MOŻE ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIA

Zamówienia w Ati mogą składać osoby pełnoletnie.

Do skutecznego złożenia zamówienia niezbędny jest komputer z procesorem min. 200MHz, 64MB RAM, kartą graficzną obsługującą rozdzielczość 800x600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych (Internet Explorer (wersja > = 6.0), Mozilla Firefox, Opera) a także klawiatura lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych.

Jeśli masz problemy ze złożeniem zamówienia w sklepie internetowym zadzwoń do nas, wyślij zamówienie mailem: ati@ati108.pl

 

PŁATNOŚCI

Płatności dokonujemy na konto bankowe Ati. Numer rachunku firmowego otrzymają go Państwo od nas drogą mailową po złożeniu zamówienia. W tytule płatności wpisując swój indywidualny numer zamówienia ID, który otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Zamówienie wysyłamy zazwyczaj dzień po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Przelewy bankowe należy kierować na konto firmy Ati.

 

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówienia wynosi 48 h (dotyczy dni roboczych), co oznacza że paczka zostanie przygotowana do wysyłki w terminie 48 godzin.

Czas jaki potrzebujemy na wysłanie do Ciebie danego towaru. Jest on liczony od momentu kiedy dostaniemy zamówienie na skrzynkę mailową.

Należy pamiętać, że podane terminy dotyczą maksymalnego czasu przygotowania towaru do wysyłki, należy do nich doliczyć czas potrzebny na dowóz towarów przez kuriera (zwykle 1-2 dni) lub pocztę (paczka zwykła około 7 dni, priorytet 2-3 dni).

Oferta prezentowana na stronie internetowej odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży (np. opóźni się dostawa kadzideł). Zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany.

 

PRZY ZAKUPIE

Zmiana zamówienia

Dbamy o to aby zamówienia składane w Ati były realizowane najszybciej jak to możliwe. Dlatego jeśli chcesz coś zmienić swoje zamówienie poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo.

Zamówień, które zostały już wysłane nie możemy już modyfikować.

Chcesz zrezygnować z zamówienia

Jeśli chcesz zrezygnować z zamówienia poinformuj nas o tym telefonicznie lub mailowo.

 

GWARANCJA CENY

Cena, która widnieje przy produkcie w momencie składania zamówienia jest ceną obowiązującą do momentu zakończenia jego realizacji (nawet jeśli w czasie oczekiwania na towar ulegnie zmianie). Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.
Śledzenie przesyłek

Jeżeli chcesz śledzić swoją przesyłkę to wyślemy na mila numer nadania przesyłki (Poczta Polska) lub numer listu przewozowego (firma kurierska OPEK)
Jeżeli chcesz śledzić swoją przesyłkę wysłaną Pocztą Polską to możesz ją znaleźć na stronie Poczty Polskiej pod linkiem: http://sledzenie.poczta-polska.pl/. Jeżeli chcesz śledzić swoją przesyłkę wysłaną firmą kurierską OPEK i dowiedzieć się, na jakim etapie realizacji znajduje się dana przesyłka, wystarczy zadzwonić na infolinię (dla tel. stacjonarnych: 801 002 800, dla tel. komórkowych: 22 211 80 00) i wybrać na klawiaturze telefonu numeru listu przewozowego.

 

PO ZAKUPIE

Dokumenty (paragon i faktura)

Do każdego sprzedawanego przez nas towaru dołączona jest paragon zakupu lub faktura. Wszystkie dokumenty znajdują się kopercie przyklejonej do opakowania. Jeżeli którykolwiek z w/w dokumentów nie został dostarczony wraz z zamówieniem, prosimy o poinformowanie nas o tym fakcie na adres mailowy lub telefonicznie. Brakujące dokumenty niezwłocznie wyślemy pocztą.

Nota korygująca

W przypadku gdy otrzymasz od nas fakturę z niepełnymi lub błędnymi danymi wystawimy notę korygującą. W tym celu prześlij na maila informację o potrzebnych zmianach. Podpisana przez Ati nota zostanie do Ciebie odesłana pocztą.

Duplikat faktury

Wystarczyć skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Duplikat zostanie przesłany drogą elektroniczną, lub za pośrednictwem poczty.

Zwrot towaru

Możesz odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty dostarczenia towaru i zwrócić go do nas na swój koszt. Towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być kompletny, posiadać wszystkie dokumenty i oryginalne nienaruszone opakowanie

Przed wysyłką poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy poprzez powiadomienie mailowe lub telefoniczne wypełnienie. Zwrot towaru powinien być dokonany na adres Wraz z kompletną przesyłką należy zwrócić fakturę oraz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Po przyjęciu towaru przez nas, zwrot gotówki na Twój rachunek bankowy nastąpi do 14 dni od przyjęcia towaru. W przypadku zwrotu osobistego należna kwota zostanie zwrócona w kasie firmy.